söndag 24 september 2017

Lidingöloppet...

Hemma efter en helt underbar och välbehövlig helg i stockholm med min kärlek.

Vi åker verkligen nästan aldrig iväg och gör något utan barnen förutom en helg per år när min kära man springer Lidingöloppet. Är verkligen hur mysigt som helst att bara vara en helg i storstan och mysa på.
Vi tog morgon planet ner till stockholm och skippade frukosten hemma.




Tog flygbussen in till stan och stoppade först på Joe & Juice för en  super god frukost med smoothie och en glutenfri avokado smörgås.Skulle verkligen önska denna kedja fanns i norr hos oss, så gott och fräsch mat.


Bästa te butiken var mitt enda mål denna helg, finns inget bättre ställe än NK att köpa gröna teer på så goda och underbara.

Lite Snapchat bilder till barnen bjöd vi på.

Middag på olearys njöt vi av ena dagen och den andra blev det ett obligatoriskt på Pizza hut, så gott båda två. Älskar verkligen att vi är så lika jag och min man och inte så kräsna och älskar det enkla.


Mycket gott blir det på en helg.

Fräsch kärlek innan loppet.

Älskar shopping och en hel del hann jag inhandla.



Han är verkligen helt otrolig min man, i år blev det medalj han sprang 3 mil på 2:12 helt otroligt pigg var han även när han gick i mål och jag fick en stor kram.

Promenad på kvällen i gamla stan.





Vi bodde på scandic norrabantorget och älskar verkligen konceptet dom har till frukost även för oss glutenfria.


Söndagen bjöd på sol och tshirt väder, vi passade på att gå till djurgården och njuta tillsammans.


En sista fika på Joe & Juice i solväggen innan vi åkte hem till våra 4 trollungar.
Kram Theres

Inga kommentarer: